el perro del nieve

25 02 2010

Tänkt på älskade Vivsan & hur mkt hon tyckte om att rulla runt & gnugga nosen i snön. Kan höra hur hon morrar & gnyr på ett sådär lekfullt sätt. Hon hade haft mkt snö att rulla runt i den här vintern.

Det hände väldigt sällan att hon väckte en när man låg och sov, men jag kommer ihåg en natt när hon gjorde det. Det är ju aldrig roligt att bli väckt mitt i natten, men det var bara att gå upp då Vivi förmodligen behövde gå ut för att kissa. Så jag klädde på mig & tog med mig Vivi ut som självklart blev jätte glad. Det var kallt & man fryser ju även dubbelt så mkt när man är trött. Men hon fick mig att bli glad då orsaken till varför hon väckt mig var för att få gå ut och rulla sig i snön. Haha, skruttan! Inte kissade hon på den promenaden inte.

Vivi var en sån hund som alltid gjorde en glad. Jag kan inte komma på en enda negativ sak med henne. Hon är oersättlig!


Åtgärder

Information

Ett svar

25 02 2010
Mamma

Kan bara instämma, världens bästa hund med det största hundhjärtat!!

Lämna en kommentar